| Laatste toevoegingen - HTM 1001 - 1115 (MAN Lion's City A21 CNG) (1116 - 1135 eigenlijk nooit in dienst) |

HTM 1113 Den Haag1043 x bekeken12 jun 2016
|
|

HTM 1119 Leidschendam1214 x bekeken14 jun 2014
|
|

HTM 1120 Leidschendam1081 x bekeken14 jun 2014
|
|

HTM 1135 Leidschendam1391 x bekekenDen Haag ging "milieuvriendelijk" met de aanschaf van 135 aardgasbussen. Uiteindelijk zijn er veel meer wagens aangeschaft dan nodig en staan er flink wat al lang stil en zonder succes in de verkoop.
De 1135 op de foto vandaag werd deze dagen ingezet voor het WK Hockey in Leidschendam. Met slechts 4032 kilometer op de teller heeft deze wagen de afgelopen jaren dagelijks slechts 4 kilometer gereden.
Met een afstand Ankara-Den Haag van 3150 kilometer heeft de wagen slechts 880 kilometer in Nederland gereden, ongeveer 880 meter per dag. Trek je de inzet van het WK Hockey ervan af, dan blijkt dat we wagen eigenlijk nooit eerder heeft gereden.14 jun 2014
|
|

HTM 1004 Voorburg945 x bekeken23 feb 2014
|
|

HTM 1059 Voorburg1030 x bekeken23 feb 2014
|
|

HTM 1007 Den Haag2316 x bekeken21 jan 2012
|
|

HTM 1011 Den Haag1546 x bekeken19 nov 2011
|
|

HTM 1090 Vianen928 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1092 Vianen909 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1093 Vianen900 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1094 Vianen1102 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1096 Vianen1074 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1103 Vianen1168 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1110 Vianen1280 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1113 Vianen1623 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1116 Vianen1689 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1123 Vianen1564 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1129 Vianen1449 x bekeken05 mei 2011
|
|

HTM 1028 Den Haag1038 x bekeken02 apr 2011
|
|

HTM 1001 Vianen1603 x bekeken03 okt 2010
|
|

HTM 1003 Vianen1071 x bekeken03 okt 2010
|
|

HTM 1064 Vianen1043 x bekeken03 okt 2010
|
|

HTM 1066 Vianen1016 x bekeken03 okt 2010
|
|

HTM 1073 Vianen1179 x bekeken03 okt 2010
|
|

HTM 1077 Vianen1261 x bekeken03 okt 2010
|
|

HTM 1006 Den Haag1046 x bekeken29 sep 2010
|
|

HTM 1009 Den Haag1195 x bekekenDe 1009 in het centrum van de Hofstad. Op de achtergrond Café Dudok.29 sep 2010
|
|

HTM 1017 Den Haag1154 x bekeken29 sep 2010
|
|

HTM 1049 Den Haag968 x bekeken29 sep 2010
|
|

HTM 1072 Vianen1052 x bekeken25 sep 2010
|
|

HTM 1055 Vianen1147 x bekeken04 apr 2010
|
|

HTM 1053 Vianen1187 x bekeken04 apr 2010
|
|

HTM 1051 Vianen1108 x bekeken04 apr 2010
|
|

HTM 1049 Vianen1274 x bekeken04 apr 2010
|
|

HTM 1050 Achterzijde1796 x bekeken04 apr 2010
|
|

HTM 1048 Achterzijde1204 x bekeken04 apr 2010
|
|

HTM 1025 Den Haag1256 x bekekenDe 1025 wordt gewassen in de hal van de garage Telexstraat.31 mrt 2010
|
|

HTM 1004 Den Haag1329 x bekekenLinks nog net in beeld is het aardgasvulstation te zien.31 mrt 2010
|
|

HTM 1006 Den Haag1065 x bekeken31 mrt 2010
|
|

HTM 1010 Den Haag1395 x bekekenIn een speciale reclameuitvoering vanwege de brandstof van deze bus.31 mrt 2010
|
|

HTM 1012 Den Haag1013 x bekeken31 mrt 2010
|
|

HTM 1018 Den Haag982 x bekeken31 mrt 2010
|
|

HTM 1024 Den Haag1050 x bekeken31 mrt 2010
|
|

HTM 1029 Den Haag1059 x bekeken31 mrt 2010
|
|

HTM 1031 Den Haag1004 x bekeken31 mrt 2010
|
|

HTM 1032 Den Haag1139 x bekeken31 mrt 2010
|
|

HTM 1002 & 10?? & 10?? & 10?? & 10?? Vianen2201 x bekekenDe 1002 samen met vier onbekende seriegenoten.30 aug 2009
|
|

HTM 1002 Vianen1514 x bekeken30 aug 2009
|
|

HTM 1001 Vianen1749 x bekeken26 mrt 2009
|
|

HTM 1001 Achterzijde1373 x bekeken26 mrt 2009
|
|

HTM 1001 Dashboard2267 x bekeken26 mrt 2009
|
|

HTM 1001 Interieur2850 x bekekenVan achteren naar voren. Toevallig maakte iemand van MAN uit Ankara ook net een foto.26 mrt 2009
|
|

HTM 1001 Interieur1810 x bekeken26 mrt 2009
|
|

HTM 1001 Achterzijde2241 x bekekenHet kleine gaatje bij het motorgedeelte is nieuw en bedoeld voor de brandweer. Bij een brand kan men daar de slang insteken en hoeft men niet de motorkap te openen, wat steekvlammen tot gevolg zou kunnen hebben.26 mrt 2009
|
|

HTM 1001 Interieur2681 x bekekenDe verhoging achterin met daarop een aantal zitplaatsen. Door de zitplaatsen in een soort kring te plaatsen houdt men elkaar in de gaten wat minder vandalisme tot gevolg zou moeten hebben. Een korte aanschouwing van de deuren leerde mij dat ik behoorlijk mijn kop stoot als ik normaal zou uitstappen. Een duidelijk minpunt aan deze bus dus. Mijn opvatting is dat iedere Nederlander, kleiner dan 2 meter zonder moeite zou moeten kunnen in- en uitstappen.26 mrt 2009
|
|
| 56 bestanden op 1 pagina(s) |
|