Zoekresultaten - "ARE" |
Arriva 6061 Neede686 x bekeken
|
|
Arriva 6061 Ruurlo501 x bekeken
|
|
Arriva 6062 Zutphen520 x bekeken
|
|
Arriva 6063 Doetinchem775 x bekeken
|
|
Arriva 6064 Neede684 x bekeken
|
|
Arriva 9601 9602 9603 9604 Maastricht634 x bekeken
|
|
Arriva 9601 Maastricht502 x bekeken
|
|
Arriva 9602 Maastricht475 x bekeken
|
|
Arriva 9603 Maastricht395 x bekeken
|
|
Arriva 9604 Maastricht503 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk633 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk299 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk436 x bekeken
|
|
BBA 4602 Harderwijk836 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|
CTS 755 Straatsburg377 x bekeken
|
|
Hermes 1258 Valkenswaard688 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Dashboard1026 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Interieur1011 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht731 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht832 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht806 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht659 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht784 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|
Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht482 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht951 x bekeken
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht476 x bekeken
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht446 x bekeken
|
|
Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1103 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|
Qbuzz 4302 Utrecht952 x bekeken
|
|
Qbuzz 4302 Utrecht545 x bekeken
|
|
Qbuzz 4303 Utrecht 891 x bekeken
|
|
Syntus 3306 Goor450 x bekeken
|
|
Syntus 3307 Enschede524 x bekeken
|
|
Syntus 3308 (ex 5308) Goor702 x bekeken
|
|
Syntus 3309 (ex 5309) Enschede475 x bekeken
|
|
Syntus 3309 (ex 5309) Neede680 x bekeken
|
|
Syntus 3310 (ex 5310) Goor636 x bekeken
|
|
Syntus 3311 (ex 5311) Goor649 x bekeken
|
|
Syntus 3312 Goor1209 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Achterzijde812 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Dashboard945 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Ede315 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Harderwijk1000 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|
Syntus 5306 Interieur1345 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|
Syntus 5306 Neede775 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Neede554 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Harderwijk774 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Harderwijk638 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Zutphen580 x bekeken
|
|
Syntus 5308 Harderwijk559 x bekeken
|
|
Syntus 5308 Neede465 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk481 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk406 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk505 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Interieur688 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Interieur860 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Nijkerk399 x bekeken
|
|
Syntus 5310 Apeldoorn489 x bekeken
|
|
Syntus 5310 Harderwijk519 x bekeken
|
|
Syntus 5311 Apeldoorn359 x bekeken
|
|
Syntus 5311 Harderwijk422 x bekeken
|
|
Syntus 5312 Harderwijk464 x bekeken
|
|
Syntus 5312 Harderwijk294 x bekeken
|
|
Syntus 5313 Harderwijk788 x bekeken
|
|
Syntus 5314 Harderwijk475 x bekeken
|
|
Syntus 5314 Nijkerk358 x bekeken
|
|
Syntus 5315 Apeldoorn315 x bekeken
|
|
Syntus 5316 Harderwijk448 x bekeken
|
|
Syntus 5316 Neede464 x bekeken
|
|
Syntus 5317 Apeldoorn484 x bekeken
|
|
Syntus 5317 Harderwijk523 x bekeken
|
|
Syntus 5318 Harderwijk458 x bekeken
|
|
Syntus 5318 Nijkerk493 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk495 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk420 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk370 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk354 x bekeken
|
|
Syntus 5320 Harderwijk428 x bekeken
|
|
Syntus 5320 Neede274 x bekeken
|
|
Syntus 5321 Apeldoorn383 x bekeken
|
|
Syntus 5322 Apeldoorn343 x bekeken
|
|
Syntus 5323 Harderwijk382 x bekeken
|
|
Syntus 5324 Apeldoorn378 x bekeken
|
|
Syntus 5325 Amersfoort229 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Apeldoorn357 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Apeldoorn379 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Neede303 x bekeken
|
|
Syntus 5352 Apeldoorn368 x bekeken
|
|
Syntus 5352 Apeldoorn332 x bekeken
|
|
Syntus 5353 Apeldoorn596 x bekeken
|
|
Syntus 5353 Apeldoorn376 x bekeken
|
|
Syntus 5354 Apeldoorn570 x bekeken
|
|
Syntus 5354 Apeldoorn331 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Amersfoort246 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Apeldoorn485 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Apeldoorn472 x bekeken
|
|
Syntus 69-BBP-2 Neede750 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|
Veolia 4601 Dashboard767 x bekeken
|
|
Veolia 4601 Interieur1357 x bekeken
|
|
Veolia 4602 Harderwijk844 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
100 bestanden op 1 pagina(s) |
|