Zoekresultaten - "II" |
4-U-2/Controversy (ex Connexxion 3314 exex TET 514) Hoogwoud1209 x bekekenTET-ter 3314 kwam na een leven in Twente terecht bij Controversy Tram Inn in Hoogwoud. Deze bed & breakfast is niet een standaardovernachtingsplek; je kunt er slapen in één van beide Duitse trams of in een echte oude Blauwe Engel van de Nederlandse Spoorwegen. De bus op de foto is in twee stukken gezaagd en alleen het voorste gedeelte is er nog. Buiten beeld, achter het huis, staat nog een ingebouwde Engelse dubbeldekker alsmede een CSA1 542 van het Nijmeegse CVD, in gebruik als hooischuur. Controversy.nl
|
|
Arke 974 Enschede424 x bekeken
|
|
Arke 975 Enschede472 x bekeken
|
|
Arke 976 Enschede422 x bekeken
|
|
Arke 977 Enschede365 x bekeken
|
|
Arke TAD 976 Deventer725 x bekekenIn verband met werkzaamheden voor een nieuw perron reden er op 06.04.2008 geen treinen van en naar het station Deventer. De vervangende busdiensten hebben als centraal punt het parkeerterrein bij de Scheg. Deze bus verzorgt de verbinding Deventer de Scheg - Deventer Station.
|
|
Arke TAD 976 Hengelo668 x bekeken
|
|
Arriva 518 (GVBG 18) Winschoten2238 x bekeken
|
|
Arriva Touring 465 Groningen478 x bekeken
|
|
B0008642 (ex ?) Morón317 x bekekenVoor de komst van de grote hoeveelheid Chinese bussen in het Cubaanse langeafstandsvervoer, werd een groot deel uitgevoerd met deze, op Ikarus gebaseerde Giron-wagens.
|
|
BBA 102 Achterzijde981 x bekeken
|
|
BBA 102 Dashboard1073 x bekeken
|
|
BBA 102 Goirle1190 x bekeken
|
|
BBA 102 Interieur1292 x bekeken
|
|
BBA 102 Interieur1532 x bekeken
|
|
BBA 111 Achterzijde1180 x bekekenKlaar voor: sloop. Rechts van de bus stonden, slecht te fotograferen, de 102, 103 en 111.
|
|
BBA 261 's-Hertogenbosch666 x bekeken
|
|
BBA 261 's-Hertogenbosch641 x bekeken
|
|
BBA 262609 x bekeken
|
|
BBA 262 's-Hertogenbosch566 x bekeken
|
|
BBA 263 Breda593 x bekeken
|
|
BBA 264 's-Hertogenbosch620 x bekeken
|
|
BBA 265 's-Hertogenbosch773 x bekeken
|
|
BBA 266 's-Hertogenbosch741 x bekeken
|
|
BBA 267 's-Hertogenbosch535 x bekeken
|
|
BBA 268 's-Hertogenbosch558 x bekeken
|
|
BBA 269 's-Hertogenbosch603 x bekeken
|
|
BBA 270 Tilburg839 x bekeken
|
|
BBA 271 Tilburg629 x bekeken
|
|
BBA 271 Tilburg546 x bekeken
|
|
BBA 272 Tilburg584 x bekeken
|
|
BBA 272 Tilburg479 x bekeken
|
|
BBA 273 Tilburg497 x bekeken
|
|
BBA 274 Tilburg921 x bekeken
|
|
BBA 274 Tilburg683 x bekeken
|
|
BBA 275 Tilburg477 x bekeken
|
|
BBA 276 Den Bosch597 x bekeken
|
|
BBA 277 Den Bosch689 x bekekenVerloren gegaan bij de grote garagebrand aan de Branderijstraat in Den Bosch op 5/6 december 1993.
|
|
BBA 278 Den Bosch725 x bekeken
|
|
BBA 279 Den Bosch709 x bekeken
|
|
BBA 279 Interieur1011 x bekekenOok deze CSA2-bussen kenden al displays in het interieur.
|
|
BBA 280 Breda508 x bekeken
|
|
BBA 280 Breda660 x bekeken
|
|
BBA 281 Tilburg712 x bekeken
|
|
BBA 282 Breda508 x bekeken
|
|
BBA 282 Breda760 x bekeken
|
|
BBA 283 Breda796 x bekeken
|
|
BBA 285 Den Bosch549 x bekeken
|
|
BBA 286 Den Bosch437 x bekeken
|
|
BBA 287 Den Bosch468 x bekeken
|
|
BBA 288 Den Bosch615 x bekeken
|
|
BBA 289 Den Bosch490 x bekeken
|
|
BBA 290 Den Bosch820 x bekeken
|
|
BBA 290 Tilburg659 x bekeken
|
|
BBA 290 Tilburg588 x bekeken
|
|
BBA 291 Den Bosch525 x bekeken
|
|
BBA 292 Den Bosch928 x bekekenDeze bus is helaas op 5 november 1993 uitgebrand.
|
|
BBA 292 Den Bosch579 x bekekenHelaas; uitgebrand.
|
|
BBA 293 Den Bosch523 x bekeken
|
|
BBA 293 Tilburg665 x bekeken
|
|
BBA 293 Tilburg706 x bekeken
|
|
BBA 294 Den Bosch558 x bekeken
|
|
BBA 295 Den Bosch808 x bekeken
|
|
BBA 295 Tilburg338 x bekeken
|
|
BBA 296 Den Bosch817 x bekekenHelaas is deze bus afgebrand bij garagebrand in Den Bosch op 5 november 1993
|
|
BBA 297 Den Bosch498 x bekeken
|
|
BMTA 3-40185 Bangkok234 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Achterzijde702 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Nieuwerkerk772 x bekeken
|
|
BN-21-YX (ex Ruijs 94 exex TET 120) Nieuwerkerk881 x bekeken
|
|
Buzzer BJ-40-RT (ex HTM 432) Enschede1793 x bekeken
|
|
BV-06-GD (ex HTM 494) Dordrecht1638 x bekekenDeze wagen uit april 1987, met kenteken BV-06-GD. Deze ex. HTM-er is nu een methadonbus in en rond Dordrecht
|
|
Carris 301 Lissabon460 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) Dashboard2479 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) De Mortel2403 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) De Mortel1416 x bekeken
|
|
De Knoerissen (ex De Smouskes BR-75-ZV exex HTM Specials 603 exexex RET 476 exexexex HTM 476) Interieur1639 x bekeken
|
|
Dehn Touristik NWS-HD 32 (FlixBus) Hamburg156 x bekeken
|
|
Dehn Touristik NWS-HD 32 (FlixBus) Hamburg159 x bekeken
|
|
Бургасбус A 7804AM (ex GVB 349) Burgas948 x bekeken
|
|
Enhabo 335 Amsterdam864 x bekeken
|
|
Enhabo 336 Amsterdam966 x bekekenEnhabo (9)336 wacht zijn tijd af op de opstelplaats op de Prins Hendrikkade bij de St. Nicolaaskerk. De 9 voor het oorspronkelijke wagennummer geeft aan dat het om een telwagen gaat.
|
|
Erfoud 181 476 (ex TMB 8809) Erfoud448 x bekekenThis former TMB Barcelona O405N2 was seen in the desert of the Sahara in the Errachidia province.
|
|
GoBus 783 AVI (ex Raision Linja 90 exex Vesman Liikenne 6) Pärnu355 x bekeken
|
|
GVB 301 Amsterdam1007 x bekekenDeze bus had in 1994 een zware aanrijding met een tram wat het einde betekende van deze wagen.
|
|
GVB 344 Amsterdam1440 x bekeken
|
|
GVB 346 Amsterdam1342 x bekekenFoto van de week (18-2007). De GVB 346 bij het Centraal Station van Amsterdam.
|
|
GVB 363 Amsterdam1245 x bekeken
|
|
GVB 373 Achterzijde942 x bekeken
|
|
GVB 373 Amersfoort941 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur815 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur1044 x bekeken
|
|
GVB 373 Interieur801 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht737 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht657 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht909 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht816 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht841 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht792 x bekeken
|
|
GVB 373 Utrecht770 x bekeken
|
|
202 bestanden op 3 pagina(s) |
1 |
|