Zoekresultaten - "Optare" |
Arriva 6061 Neede687 x bekeken
|
|
Arriva 6061 Ruurlo501 x bekeken
|
|
Arriva 6062 Zutphen520 x bekeken
|
|
Arriva 6063 Doetinchem775 x bekeken
|
|
Arriva 6064 Neede684 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk635 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk300 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk437 x bekeken
|
|
BBA 4602 Harderwijk838 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|
Qbuzz 1039 Dashboard1027 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Interieur1012 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht732 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht836 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht807 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht660 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht786 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|
Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht483 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht953 x bekeken
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht477 x bekeken
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht446 x bekeken
|
|
Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1105 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|
Qbuzz 4302 Utrecht952 x bekeken
|
|
Qbuzz 4302 Utrecht546 x bekeken
|
|
Qbuzz 4303 Utrecht 892 x bekeken
|
|
Syntus 3306 Goor451 x bekeken
|
|
Syntus 3307 Enschede524 x bekeken
|
|
Syntus 3308 (ex 5308) Goor702 x bekeken
|
|
Syntus 3309 (ex 5309) Enschede475 x bekeken
|
|
Syntus 3309 (ex 5309) Neede681 x bekeken
|
|
Syntus 3310 (ex 5310) Goor638 x bekeken
|
|
Syntus 3311 (ex 5311) Goor649 x bekeken
|
|
Syntus 3312 Goor1209 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Achterzijde816 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Dashboard948 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Ede320 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Harderwijk1003 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|
Syntus 5306 Interieur1348 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|
Syntus 5306 Neede780 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Neede557 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Harderwijk777 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Harderwijk643 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Zutphen583 x bekeken
|
|
Syntus 5308 Harderwijk564 x bekeken
|
|
Syntus 5308 Neede468 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk485 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk409 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk508 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Interieur691 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Interieur863 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Nijkerk403 x bekeken
|
|
Syntus 5310 Apeldoorn492 x bekeken
|
|
Syntus 5310 Harderwijk522 x bekeken
|
|
Syntus 5311 Apeldoorn362 x bekeken
|
|
Syntus 5311 Harderwijk428 x bekeken
|
|
Syntus 5312 Harderwijk467 x bekeken
|
|
Syntus 5312 Harderwijk297 x bekeken
|
|
Syntus 5313 Harderwijk794 x bekeken
|
|
Syntus 5314 Harderwijk478 x bekeken
|
|
Syntus 5314 Nijkerk361 x bekeken
|
|
Syntus 5315 Apeldoorn318 x bekeken
|
|
Syntus 5316 Harderwijk451 x bekeken
|
|
Syntus 5316 Neede467 x bekeken
|
|
Syntus 5317 Apeldoorn487 x bekeken
|
|
Syntus 5317 Harderwijk526 x bekeken
|
|
Syntus 5318 Harderwijk461 x bekeken
|
|
Syntus 5318 Nijkerk496 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk498 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk423 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk373 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk358 x bekeken
|
|
Syntus 5320 Harderwijk431 x bekeken
|
|
Syntus 5320 Neede277 x bekeken
|
|
Syntus 5321 Apeldoorn386 x bekeken
|
|
Syntus 5322 Apeldoorn346 x bekeken
|
|
Syntus 5323 Harderwijk385 x bekeken
|
|
Syntus 5324 Apeldoorn381 x bekeken
|
|
Syntus 5325 Amersfoort233 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Apeldoorn360 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Apeldoorn382 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Neede306 x bekeken
|
|
Syntus 5352 Apeldoorn372 x bekeken
|
|
Syntus 5352 Apeldoorn335 x bekeken
|
|
Syntus 5353 Apeldoorn599 x bekeken
|
|
Syntus 5353 Apeldoorn379 x bekeken
|
|
Syntus 5354 Apeldoorn573 x bekeken
|
|
Syntus 5354 Apeldoorn334 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Amersfoort249 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Apeldoorn488 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Apeldoorn475 x bekeken
|
|
Syntus 69-BBP-2 Neede753 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|
Veolia 4601 Dashboard768 x bekeken
|
|
Veolia 4601 Interieur1359 x bekeken
|
|
Veolia 4602 Harderwijk847 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|