Zoekresultaten - "ARE" |

Arriva 6061 Neede783 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo571 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen600 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem859 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede753 x bekeken
|
|

Arriva 9601 9602 9603 9604 Maastricht754 x bekeken
|
|

Arriva 9601 Maastricht611 x bekeken
|
|

Arriva 9602 Maastricht592 x bekeken
|
|

Arriva 9603 Maastricht516 x bekeken
|
|

Arriva 9604 Maastricht614 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk752 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk394 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk526 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk969 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

CTS 755 Straatsburg458 x bekeken
|
|

Hermes 1258 Valkenswaard854 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1132 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1109 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht825 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht923 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht902 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht755 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht872 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht565 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1021 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht544 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht523 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1224 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1031 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht629 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 974 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor535 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede593 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor777 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede568 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede760 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor722 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor744 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1303 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde891 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1037 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede397 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1095 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1438 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede864 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede615 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk875 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk733 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen650 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk633 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede539 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk582 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk482 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk568 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur767 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur939 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk468 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn557 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk592 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn425 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk501 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk535 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk360 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk873 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk556 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk425 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn405 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk522 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede537 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn552 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk597 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk528 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk559 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk565 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk495 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk440 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk428 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk496 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede345 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn461 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn419 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk463 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn452 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort297 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn422 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn472 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede379 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn445 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn395 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn677 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn443 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn657 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn405 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort328 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn558 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn537 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede830 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard878 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1470 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk946 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
100 bestanden op 1 pagina(s) |
|