Zoekresultaten - "ARE" |

Arriva 6061 Neede864 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo632 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen667 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem935 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede828 x bekeken
|
|

Arriva 9601 9602 9603 9604 Maastricht837 x bekeken
|
|

Arriva 9601 Maastricht701 x bekeken
|
|

Arriva 9602 Maastricht672 x bekeken
|
|

Arriva 9603 Maastricht599 x bekeken
|
|

Arriva 9604 Maastricht697 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk862 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk477 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk604 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1104 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

CTS 755 Straatsburg548 x bekeken
|
|

Hermes 1258 Valkenswaard952 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1216 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1206 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht890 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht989 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht971 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht837 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht932 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht622 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1089 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht599 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht576 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1323 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1089 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht686 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1041 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor614 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede671 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor860 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede649 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede854 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor806 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor834 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1388 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde974 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1127 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede474 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1241 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1531 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede962 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede693 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1020 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk848 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen728 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk719 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede623 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk662 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk570 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk651 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur859 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1025 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk554 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn642 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk674 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn514 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk583 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk611 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk449 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk961 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk636 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk503 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn490 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk605 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede616 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn632 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk674 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk612 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk641 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk659 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk579 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk536 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk518 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk586 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede431 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn541 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn505 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk549 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn538 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort383 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn511 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn566 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede455 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn540 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn478 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn766 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn534 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn739 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn485 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort427 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn644 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn621 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede914 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard954 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1561 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1027 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
100 bestanden op 1 pagina(s) |
|