| Zoekresultaten - "ARE" |

Arriva 6061 Neede1031 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo759 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen795 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1084 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede953 x bekeken
|
|

Arriva 9601 9602 9603 9604 Maastricht1004 x bekeken
|
|

Arriva 9601 Maastricht867 x bekeken
|
|

Arriva 9602 Maastricht838 x bekeken
|
|

Arriva 9603 Maastricht759 x bekeken
|
|

Arriva 9604 Maastricht853 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk1030 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk600 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk722 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1253 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

CTS 755 Straatsburg678 x bekeken
|
|

Hermes 1258 Valkenswaard1099 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1380 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1384 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1030 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1138 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1120 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1007 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1072 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht776 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1229 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht739 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht733 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1550 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1228 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht840 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1210 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor730 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede793 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor983 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede777 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede968 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor919 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor960 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1502 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1129 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1305 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede619 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1452 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1687 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1105 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede841 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1207 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1001 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen861 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk847 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede761 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk801 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk705 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk787 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1032 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1185 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk692 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn782 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk801 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn653 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk725 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk752 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk589 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1104 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk767 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk638 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn636 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk731 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede753 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn772 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk797 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk759 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk771 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk796 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk716 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk668 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk654 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk727 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede562 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn684 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn649 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk704 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn681 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort518 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn636 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn712 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede591 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn690 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn623 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn916 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn675 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn890 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn622 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort567 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn777 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn770 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede1027 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1118 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1731 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1150 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
| 100 bestanden op 1 pagina(s) |
|