| Zoekresultaten - "ARE" |

Arriva 6061 Neede1008 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo735 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen775 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1061 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede936 x bekeken
|
|

Arriva 9601 9602 9603 9604 Maastricht979 x bekeken
|
|

Arriva 9601 Maastricht841 x bekeken
|
|

Arriva 9602 Maastricht813 x bekeken
|
|

Arriva 9603 Maastricht736 x bekeken
|
|

Arriva 9604 Maastricht828 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk1014 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk586 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk707 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1239 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

CTS 755 Straatsburg658 x bekeken
|
|

Hermes 1258 Valkenswaard1078 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1364 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1367 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1013 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1119 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1098 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht990 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1058 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht755 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1207 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht722 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht713 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1524 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1214 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht822 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1192 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor712 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede768 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor964 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede752 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede946 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor900 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor942 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1486 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1108 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1281 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede600 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1419 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1663 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1086 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede818 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1185 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk983 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen842 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk827 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede740 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk777 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk683 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk766 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1004 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1167 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk670 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn762 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk781 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn634 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk700 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk731 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk570 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1083 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk745 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk618 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn616 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk710 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede732 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn751 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk775 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk731 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk752 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk777 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk696 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk649 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk635 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk709 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede543 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn666 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn630 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk684 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn663 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort496 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn616 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn691 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede572 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn670 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn602 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn892 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn655 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn869 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn603 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort549 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn760 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn748 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede1004 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1096 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1716 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1130 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
| 100 bestanden op 1 pagina(s) |
|