Zoekresultaten - "ARE" |

Arriva 6061 Neede953 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo697 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen730 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1004 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede893 x bekeken
|
|

Arriva 9601 9602 9603 9604 Maastricht921 x bekeken
|
|

Arriva 9601 Maastricht778 x bekeken
|
|

Arriva 9602 Maastricht748 x bekeken
|
|

Arriva 9603 Maastricht676 x bekeken
|
|

Arriva 9604 Maastricht779 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk945 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk537 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk652 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1180 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

CTS 755 Straatsburg610 x bekeken
|
|

Hermes 1258 Valkenswaard1012 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1291 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1287 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht957 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1057 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1049 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht928 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1005 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht703 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1155 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht665 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht661 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1433 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1166 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht764 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1138 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor681 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede736 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor928 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede718 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede918 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor871 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor907 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1452 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1053 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1212 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede552 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1352 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1606 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1039 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede764 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1120 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk934 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen791 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk786 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede689 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk727 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk636 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk715 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur937 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1104 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk620 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn711 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk732 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn572 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk654 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk686 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk514 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1032 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk700 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk566 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn556 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk665 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede686 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn698 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk735 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk677 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk703 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk726 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk642 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk602 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk581 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk650 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede496 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn606 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn576 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk620 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn607 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort454 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn572 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn629 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede526 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn615 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn549 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn845 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn609 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn809 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn552 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort494 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn713 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn690 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede974 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1038 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1654 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1093 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
100 bestanden op 1 pagina(s) |
|