Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede718 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo521 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen550 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem800 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede701 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk694 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk346 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk478 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk893 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1073 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1059 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht781 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht873 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht856 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht702 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht828 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht513 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht979 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht501 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht483 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1164 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht988 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht587 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 930 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor486 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede546 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor733 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede514 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede715 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor674 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor685 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1256 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde834 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard976 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede344 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1025 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1378 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede809 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede578 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk811 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk678 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen603 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk581 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede490 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk534 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk431 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk521 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur705 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur887 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk423 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn512 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk545 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn379 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk450 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk486 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk311 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk821 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk502 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk381 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn353 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk472 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede488 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn508 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk546 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk482 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk515 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk517 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk446 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk393 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk381 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk449 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede292 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn406 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn371 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk409 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn398 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort251 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn373 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn426 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede330 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn387 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn349 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn624 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn398 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn609 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn353 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort273 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn508 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn490 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede788 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard822 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1412 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk901 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|