Zoekresultaten - "Optare" |

Arriva 6061 Neede921 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo678 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen708 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem984 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede873 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk923 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk519 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk639 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1159 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1265 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1265 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht938 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1042 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1026 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht887 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht982 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht680 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1138 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht650 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht638 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1404 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1149 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht747 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1096 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor658 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede717 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor905 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede692 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede895 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor848 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor883 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1431 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1031 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1190 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede533 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1327 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1586 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1018 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede748 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1093 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk912 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen776 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk765 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede677 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk713 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk622 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk703 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur925 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1088 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk609 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn694 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk720 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn561 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk636 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk670 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk497 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1018 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk687 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk554 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn540 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk650 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede672 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn680 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk720 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk664 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk686 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk710 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk628 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk588 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk565 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk638 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede481 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn594 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn561 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk609 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn595 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort435 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn560 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn616 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede511 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn590 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn529 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn821 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn595 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn796 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn540 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort480 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn697 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn675 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede963 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1012 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1621 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1068 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|