| Zoekresultaten - "Solo" |

Arriva 6061 Neede964 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo705 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen739 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1017 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede900 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk954 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk544 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk665 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1190 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1298 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1291 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht961 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1065 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1054 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1013 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht713 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1168 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht683 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht676 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1464 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1176 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht784 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1150 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor687 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede743 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor935 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede727 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede925 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor878 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor913 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1457 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1076 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1238 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede571 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1379 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1623 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1057 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede786 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1150 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk960 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen815 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk802 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede714 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk751 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk662 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk742 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur961 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1130 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk641 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn732 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk756 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn600 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk678 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk709 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk539 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1055 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk720 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk588 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn586 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk685 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede709 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn724 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk756 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk700 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk725 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk743 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk662 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk618 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk606 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk673 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede515 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn632 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn590 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk646 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn632 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort471 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn591 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn654 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede546 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn634 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn562 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn866 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn630 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn832 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn576 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort518 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn733 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn711 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede984 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1050 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1664 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1101 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
| 92 bestanden op 1 pagina(s) |
|