Zoekresultaten - "Solo" |

Arriva 6061 Neede826 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo599 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen632 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem897 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede786 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk802 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk436 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk560 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1028 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1167 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1152 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht855 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht955 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht940 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht909 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht598 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1056 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht576 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht555 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1285 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1062 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht667 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1015 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor574 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede633 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor820 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede612 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede808 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor766 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor792 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1349 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde933 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1084 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede435 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1175 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1483 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede917 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede656 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk946 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk787 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen686 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk680 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede587 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk620 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk532 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk610 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur814 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur977 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk509 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn602 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk628 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn470 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk545 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk576 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk403 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk923 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk595 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk461 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn450 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk563 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede574 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn589 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk635 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk571 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk599 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk608 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk540 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk487 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk472 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk547 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede390 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn501 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn465 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk510 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn497 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort344 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn468 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn528 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede416 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn499 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn440 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn727 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn491 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn702 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn444 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort376 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn597 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn583 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede874 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard908 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1508 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk977 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
92 bestanden op 1 pagina(s) |
|