Zoekresultaten - "Solo" |

Arriva 6061 Neede820 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo597 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen630 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem894 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede784 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk795 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk428 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk552 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1020 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1161 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1145 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht851 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht951 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht932 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht905 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht596 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1051 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht572 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht553 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1275 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1057 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht665 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1013 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor572 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede632 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor818 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede611 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede807 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor763 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor789 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1344 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde930 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1082 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede434 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1169 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1479 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede915 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede654 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk943 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk784 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen685 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk678 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede585 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk618 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk529 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk608 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur810 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur974 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk507 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn601 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk624 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn467 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk543 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk573 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk402 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk921 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk593 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk460 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn448 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk561 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede572 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn588 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk631 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk567 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk598 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk605 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk538 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk485 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk469 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk545 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede388 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn497 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn461 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk508 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn494 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort341 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn464 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn525 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede414 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn497 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn437 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn725 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn489 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn698 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn443 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort375 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn595 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn581 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede871 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard904 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1500 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk975 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
92 bestanden op 1 pagina(s) |
|