Zoekresultaten - "Solo" |
Arriva 6061 Neede700 x bekeken
|
|
Arriva 6061 Ruurlo505 x bekeken
|
|
Arriva 6062 Zutphen533 x bekeken
|
|
Arriva 6063 Doetinchem782 x bekeken
|
|
Arriva 6064 Neede690 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk666 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk320 x bekeken
|
|
BBA 4601 Harderwijk454 x bekeken
|
|
BBA 4602 Harderwijk866 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|
Qbuzz 1039 Dashboard1051 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Interieur1032 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht752 x bekeken
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht857 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht828 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|
Qbuzz 1039 Utrecht801 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|
Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht492 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht967 x bekeken
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht484 x bekeken
|
|
Qbuzz 4301 Utrecht464 x bekeken
|
|
Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1132 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|
Qbuzz 4302 Utrecht966 x bekeken
|
|
Qbuzz 4302 Utrecht570 x bekeken
|
|
Qbuzz 4303 Utrecht 911 x bekeken
|
|
Syntus 3306 Goor465 x bekeken
|
|
Syntus 3307 Enschede531 x bekeken
|
|
Syntus 3308 (ex 5308) Goor712 x bekeken
|
|
Syntus 3309 (ex 5309) Enschede485 x bekeken
|
|
Syntus 3309 (ex 5309) Neede700 x bekeken
|
|
Syntus 3310 (ex 5310) Goor660 x bekeken
|
|
Syntus 3311 (ex 5311) Goor667 x bekeken
|
|
Syntus 3312 Goor1231 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Achterzijde822 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Dashboard957 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Ede329 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Harderwijk1014 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|
Syntus 5306 Interieur1362 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|
Syntus 5306 Neede793 x bekeken
|
|
Syntus 5306 Neede569 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Harderwijk797 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Harderwijk661 x bekeken
|
|
Syntus 5307 Zutphen591 x bekeken
|
|
Syntus 5308 Harderwijk570 x bekeken
|
|
Syntus 5308 Neede474 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk508 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk419 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Harderwijk513 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Interieur695 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Interieur869 x bekeken
|
|
Syntus 5309 Nijkerk411 x bekeken
|
|
Syntus 5310 Apeldoorn502 x bekeken
|
|
Syntus 5310 Harderwijk533 x bekeken
|
|
Syntus 5311 Apeldoorn366 x bekeken
|
|
Syntus 5311 Harderwijk434 x bekeken
|
|
Syntus 5312 Harderwijk473 x bekeken
|
|
Syntus 5312 Harderwijk305 x bekeken
|
|
Syntus 5313 Harderwijk805 x bekeken
|
|
Syntus 5314 Harderwijk488 x bekeken
|
|
Syntus 5314 Nijkerk370 x bekeken
|
|
Syntus 5315 Apeldoorn335 x bekeken
|
|
Syntus 5316 Harderwijk459 x bekeken
|
|
Syntus 5316 Neede476 x bekeken
|
|
Syntus 5317 Apeldoorn492 x bekeken
|
|
Syntus 5317 Harderwijk536 x bekeken
|
|
Syntus 5318 Harderwijk469 x bekeken
|
|
Syntus 5318 Nijkerk507 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk506 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk429 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk381 x bekeken
|
|
Syntus 5319 Harderwijk369 x bekeken
|
|
Syntus 5320 Harderwijk439 x bekeken
|
|
Syntus 5320 Neede281 x bekeken
|
|
Syntus 5321 Apeldoorn393 x bekeken
|
|
Syntus 5322 Apeldoorn354 x bekeken
|
|
Syntus 5323 Harderwijk394 x bekeken
|
|
Syntus 5324 Apeldoorn386 x bekeken
|
|
Syntus 5325 Amersfoort240 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Apeldoorn362 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Apeldoorn409 x bekeken
|
|
Syntus 5351 Neede316 x bekeken
|
|
Syntus 5352 Apeldoorn374 x bekeken
|
|
Syntus 5352 Apeldoorn339 x bekeken
|
|
Syntus 5353 Apeldoorn611 x bekeken
|
|
Syntus 5353 Apeldoorn388 x bekeken
|
|
Syntus 5354 Apeldoorn590 x bekeken
|
|
Syntus 5354 Apeldoorn339 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Amersfoort258 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Apeldoorn496 x bekeken
|
|
Syntus 5355 Apeldoorn480 x bekeken
|
|
Syntus 69-BBP-2 Neede769 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|
Veolia 4601 Dashboard791 x bekeken
|
|
Veolia 4601 Interieur1382 x bekeken
|
|
Veolia 4602 Harderwijk874 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
92 bestanden op 1 pagina(s) |
|