Zoekresultaten - "optare" |

Arriva 6061 Neede773 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo562 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen588 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem850 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede745 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk741 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk384 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk513 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk952 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1125 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1103 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht817 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht914 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht891 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht750 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht866 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht556 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1014 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht535 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht513 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1215 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1023 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht621 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 963 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor528 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede585 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor770 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede557 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede754 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor716 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor734 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1294 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde876 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1024 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede387 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1079 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1431 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede856 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede610 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk861 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk723 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen641 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk622 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede533 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk572 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk469 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk555 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur759 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur930 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk460 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn550 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk582 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn417 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk489 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk521 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk350 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk862 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk546 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk416 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn390 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk512 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede525 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn542 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk585 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk519 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk550 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk554 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk486 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk430 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk417 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk485 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede335 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn454 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn412 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk455 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn444 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort289 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn412 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn466 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede371 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn439 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn387 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn667 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn436 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn647 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn393 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort317 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn544 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn524 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede819 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard870 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1460 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk936 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|