Zoekresultaten - "optare" |

Arriva 6061 Neede712 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo514 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen541 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem793 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede694 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk690 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk341 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk473 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk890 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1066 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1050 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht772 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht869 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht849 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht699 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht826 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht507 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht976 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht493 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht478 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1150 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht982 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht584 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 923 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor481 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede540 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor725 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede505 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede707 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor666 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor677 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1246 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde829 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard970 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede337 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1021 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1373 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede803 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede573 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk807 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk675 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen602 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk580 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede488 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk529 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk429 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk518 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur702 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur880 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk419 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn508 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk542 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn374 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk442 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk481 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk307 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk817 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk495 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk378 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn345 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk468 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede484 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn503 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk545 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk482 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk512 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk514 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk438 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk389 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk376 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk445 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede288 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn403 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn361 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk404 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn395 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort244 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn368 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn419 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede323 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn383 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn347 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn621 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn397 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn606 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn348 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort265 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn504 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn485 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede780 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard817 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1400 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk892 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|