| Zoekresultaten - "optare" |

Arriva 6061 Neede1034 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo759 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen796 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1085 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede954 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk1032 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk606 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk728 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1256 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1381 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1385 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1031 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1141 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1121 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1008 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1072 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht779 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1233 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht741 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht735 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1554 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1228 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht842 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1214 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor730 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede794 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor984 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede780 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede970 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor920 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor963 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1504 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1131 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1307 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede622 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1454 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1688 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1106 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede843 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1211 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1003 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen864 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk848 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede762 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk802 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk707 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk790 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1034 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1189 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk693 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn783 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk804 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn657 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk726 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk753 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk592 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1106 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk769 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk639 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn637 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk732 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede755 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn774 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk799 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk762 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk774 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk800 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk718 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk671 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk656 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk730 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede565 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn690 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn653 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk707 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn684 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort520 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn638 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn713 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede592 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn691 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn626 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn918 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn677 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn891 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn625 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort571 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn777 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn774 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede1028 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1121 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1736 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1153 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
| 93 bestanden op 1 pagina(s) |
|