Zoekresultaten - "optare" |

Arriva 6061 Neede845 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo618 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen656 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem917 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede811 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk843 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk466 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk592 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1094 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1199 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1194 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht881 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht978 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht962 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht823 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht928 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht610 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1076 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht588 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht565 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1303 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1081 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht681 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1033 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor599 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede659 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor847 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede634 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede836 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor788 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor822 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1372 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde960 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1114 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede460 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1224 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1507 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede943 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede678 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk999 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk826 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen711 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk702 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede608 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk645 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk555 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk637 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur847 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1006 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk535 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn627 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk658 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn495 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk569 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk597 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk432 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk948 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk622 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk486 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn476 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk586 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede600 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn614 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk657 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk596 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk623 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk640 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk562 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk515 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk500 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk568 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede413 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn525 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn490 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk539 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn524 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort374 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn495 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn549 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede442 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn528 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn463 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn754 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn520 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn727 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn473 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort412 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn630 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn604 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede906 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard935 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1533 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1001 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
93 bestanden op 1 pagina(s) |
|