| Zoekresultaten - "optare" |

Arriva 6061 Neede973 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo713 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen747 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1024 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede907 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk966 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk556 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk679 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1205 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1330 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1324 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht986 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1094 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1077 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht962 x bekekenUtrecht, Lange Nieuwstraat. Maandag 20 Januari 2014
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1035 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht735 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1186 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht700 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht694 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1491 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1195 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht800 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1171 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor693 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede751 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor944 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede735 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede933 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor887 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor922 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1464 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1085 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1255 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede583 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1390 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1639 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1066 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede796 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1158 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk968 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen823 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk811 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede722 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk761 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk671 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk751 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur980 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1147 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk650 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn740 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk765 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn609 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk687 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk717 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk549 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1064 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk729 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk597 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn595 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk696 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede718 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn733 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk764 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk714 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk735 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk752 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk672 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk629 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk614 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk682 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede524 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn643 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn600 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk656 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn642 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort481 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn601 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn664 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede554 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn642 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn574 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn874 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn640 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn843 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn586 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort530 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn742 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn722 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede990 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1070 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1680 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1111 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
|
|
|
| 93 bestanden op 1 pagina(s) |
|