Zoekresultaten - "rb" |

ALSA 0049 Marrakech284 x bekeken
|
|

ALSA 0066 Marrakech272 x bekeken
|
|

ALSA 0119 Marrakech262 x bekeken
|
|

ALSA 0131 Marrakech251 x bekeken
|
|

ALSA 0135 Marrakech263 x bekeken
|
|

Arriva 6224 Heerenveen465 x bekeken
|
|

BBA 110 & 603 Breda945 x bekekenDe BBA 110, 549 en 603 waren op Open Monumentendag 2013 actief als museumbussen.
|
|

BBA 110 Achterzijde1225 x bekekenVolvo Zabo stadsbus uit 1973. Museumbus van de Stichting Veteraan Autobussen.
|
|

BBA 110 Dashboard1626 x bekeken
|
|

BBA 110 Interieur1728 x bekekeninterieur Volvo Zabo stadsbus nr. 110 bouwjaar 1973
|
|

BBA 110 Interieur1311 x bekekeninterieur Volvo Zabo stadsbus nr.110 bouwjaar 1973
|
|

BBA 110 Tilburg1300 x bekekenVolvo Zabo stadsbus nr. 110 bouwjaar 1973. Museumbus van de Stichting Veteraan Autobussen.
|
|

BBA 136 's-Hertogenbosch534 x bekeken
|
|

BBA 253 Roosendaal353 x bekeken
|
|

BBA 254 Roosendaal377 x bekeken
|
|

BBA 295 Tilburg337 x bekekenHainje DAF bus 295
|
|

BBA 343 's-Hertogenbosch371 x bekeken
|
|

BBA 353 Achterzijde1264 x bekekenOudste bus van de BBA stamt uit 1947. Hij wordt onderhouden door Werkgroep Brabant.
Merk: Ford Transit 149-59 B
V8 benzinemotor 100 pk
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
Gerestaurreerd 1985-1988.
|
|

BBA 353 Dashboard1466 x bekeken
|
|

BBA 353 Interieur1139 x bekekenNooduitgang van bus 353
|
|

BBA 353 Interieur1474 x bekekeninterieur bus 353 Ford Transit 149-59 B Karrosserie Jongerius bouwjaar 1947.
V 8 benzinemotor 100 pk
Gerestaurreerd 1985 - 1988
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
|
|

BBA 353 Interieur1152 x bekekeninterieur bus 353 bouwjaar 1947.
Let op de orginele brandblusser en verbandtrommel rechts voor in de hoek.
|
|

BBA 353 Interieur1189 x bekekeninterieur bus 353
|
|

BBA 353 Interieur1145 x bekekeninterieur bus 353 Ford Transit 149-59B bouwjaar 1947.
|
|

BBA 353 Tilburg1310 x bekekenOudste antieke bus van BBA Tilburg stamt uit 1947. Wordt onderhouden door Werkgroep Brabant.
Ford Transit 149-59B B V8 benzinemotor 100 pk.
Gerestaurreerd in 1985-1988.
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
|
|

BBA 425 Dashboard957 x bekeken
|
|

BBA 493 (ESO 4730) Breda350 x bekeken
|
|

BBA 496 Achterzijde286 x bekeken
|
|

BBA 496 Tilburg404 x bekeken
|
|

BBA 809 Breda516 x bekeken
|
|

BKV MFW-508 (ex Veolia 253) Budapest276 x bekeken
|
|

Breng 5215 Arnhem981 x bekeken
|
|

Buspunkt CUX HP 550 (MeinFernbus FlixBus) Parijs413 x bekeken
|
|

Camello-bus B015-953 Matanzas385 x bekekenGetrokken door een International-truck rijdt hier een zogenaamde Camello, opleggerbus of Kameelbus van Matanzas naar Colón. Het is het resultaat van een plan van de overheid om meer capaciteit te bieden op buslijnen eind jaren 80. Inmiddels rijden er nog maar enkelen op het eiland.
|
|

Camello-bus Holguin595 x bekekenEen soort van Camello-bus met een gedeelte van een oude MB200 onderweg van Holguin naar de luchthaven van Holguin.
|
|

Classic Bus BE-50-22 (ex ?) Achterzijde510 x bekeken
|
|

Connexxion 0215 Arnhem501 x bekeken
|
|

Connexxion 1203 Amsterdam1676 x bekeken
|
|

Connexxion 1210 Amsterdam1264 x bekekenvoordat de bus in GVB kleuren GVB 12010 werd
|
|

Connexxion 1297 Filmpje1139 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Heerenveen659 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden668 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden780 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden1062 x bekeken
|
|

Connexxion 5215 Arnhem365 x bekeken
|
|

Connexxion 5215 Arnhem384 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Dashboard1290 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Dashboard1113 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Haarlem708 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1295 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1127 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1140 x bekeken
|
|

Connexxion 9302 Schiphol835 x bekeken
|
|

Connexxion 9304 Amsterdam684 x bekeken
|
|

Connexxion 9305 Haarlem652 x bekeken
|
|

Connexxion 9309 Haarlem803 x bekeken
|
|

Connexxion 9310 Haarlem706 x bekeken
|
|

Connexxion 9310 Haarlem701 x bekeken
|
|

Connexxion 9314 Schiphol653 x bekeken
|
|

Connexxion 9315 Haarlem648 x bekeken
|
|

Connexxion 9317 Schiphol709 x bekeken
|
|

Connexxion 9321 Ouderkerk aan de Amstel484 x bekeken
|
|

Connexxion 9322 Schiphol691 x bekeken
|
|

Connexxion 9323 Schiphol708 x bekeken
|
|

Connexxion 9328 Haarlem645 x bekeken
|
|

Connexxion 9328 Haarlem546 x bekeken
|
|

Connexxion 9329 Hoofddorp659 x bekeken
|
|

Connexxion 9331 Uithoorn1152 x bekeken
|
|

Connexxion 9337 Haarlem828 x bekeken
|
|

Connexxion 9338 Uithoorn1507 x bekeken
|
|

Cooperativa Interurbana Andorrana J1014 Achterzijde299 x bekeken
|
|

DAF engine Solaris Urbino 12 W13 #A025947 x bekeken
|
|

De strippenkaart afgeschaft? Helemaal niet!1144 x bekeken3 november 2011 is landelijk de strippenkaart afgeschaft. Iedereen reist nu met de OV-chipkaart of losse kaartjes van de vervoerder. Niet dus. In de bussen van de concessie Zeeland van Connexxion in Oude Tonge trof ik op 26 december 2011, dus bijna twee maanden na de afschaffing van de strippenkaart nog 2, 3 en 8 strippenkaarten aan. Volgens de chauffeur zijn de strippenkaarten in Zeeland nog in gebruik tot tenminste eind 2011. Erg apart dus dat hier de strippenkaart nog gewoon te koop is terwijl het NVB is afgeschaft.
|
|

DETO 794 Neede492 x bekekenNu Syntus 7
|
|

DETO 794 Neede404 x bekekenNu Syntus 7
|
|

Dijk Smilde RB-28-98 Hoogezand1328 x bekeken
|
|

Drenthe Tours 49 (ex BBA 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Assen583 x bekeken
|
|

Drenthe Tours 49 (ex Veolia 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Assen794 x bekeken
|
|

Drenthe Tours BR-RB-85 (ex BBA 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Wezep647 x bekeken
|
|

DVM 4000 Coevorden670 x bekekenAls proefbus onderweg bij DVM.
|
|

East London 17883 London355 x bekeken
|
|

GADO 2751 Nieuwkoop1677 x bekeken
|
|

GEVU 026 Utrecht1492 x bekeken
|
|

GEVU 027 & GVB 301 & 590 Maarssen772 x bekeken
|
|

GEVU 027 & GVB 301 Utrecht1010 x bekeken
|
|

GEVU 027 Dashboard1377 x bekeken
|
|

GEVU 027 De Meern1428 x bekekenEen "Worldmaster" in aanbouw bij Verheul in Waddinxveen.
Bus 27 maakte deel uit van een serie van 15 bussen van het type Worldmaster, van de toen bekende "Leyland" fabrieken. Ze zijn destijds aangeschaft vanwege de toen grote capaciteit (80 personen). De bussen waren van uiterst goede kwaliteit waardoor sommige het 20 jaar uithielden bij het Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht. Nadat de bussen waren afgevoerd, gingen 8 bussen naar Safaripark de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Daar zouden deze bussen jarenlang rondritten maken tussen de wilde dieren in het park. Nadat twee bussen terugkeerden uit Hilvarenbeek, werd nummer 31 gekozen als toekomstige museumbus en de 27 als onderdelenleverancier. Echter de 27 was in een technisch betere staat waardoor ze stuivertje wisselden. Eind jaren tachtig was de 27 gerestaureerd. (tekst: bus27.nl)
|
|

GEVU 027 Interieur972 x bekeken
|
|

GEVU 027 Maarssen478 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht1866 x bekekenBus 27 maakte deel uit van een serie van 15 bussen van het type Worldmaster, van de toen bekende "Leyland" fabrieken. Ze zijn destijds aangeschaft vanwege de toen grote capaciteit (80 personen). De bussen waren van uiterst goede kwaliteit waardoor sommige het 20 jaar uithielden bij het Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht. Nadat de bussen waren afgevoerd, gingen 8 bussen naar Safaripark de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Bus 27 werd later museumbus (bron bus27.nl)
|
|

GEVU 027 Utrecht1103 x bekekenDe GEVU 27 aan de Europalaan in Utrecht.
|
|

GEVU 027 Utrecht401 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht364 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht570 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht430 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht392 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht740 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht614 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht547 x bekeken
|
|

GEVU 037 Utrecht1500 x bekekenWorldmaster 37 staat op Utrecht CS op de vertrektijd te wachten als lijn 14 richting industrieterrein Lage Weide. Rechts op de foto is een oprit naar het taxiplatform te zien. Deze oprit verdween met de komst van de sneltram naar Nieuwegein in de jaren 80.
|
|
211 bestanden op 3 pagina(s) |
1 |
|