Zoekresultaten - "rb" |

ALSA 0049 Marrakech332 x bekeken
|
|

ALSA 0066 Marrakech320 x bekeken
|
|

ALSA 0119 Marrakech305 x bekeken
|
|

ALSA 0131 Marrakech304 x bekeken
|
|

ALSA 0135 Marrakech312 x bekeken
|
|

Arriva 6224 Heerenveen517 x bekeken
|
|

BBA 110 & 603 Breda997 x bekekenDe BBA 110, 549 en 603 waren op Open Monumentendag 2013 actief als museumbussen.
|
|

BBA 110 Achterzijde1278 x bekekenVolvo Zabo stadsbus uit 1973. Museumbus van de Stichting Veteraan Autobussen.
|
|

BBA 110 Dashboard1683 x bekeken
|
|

BBA 110 Interieur1797 x bekekeninterieur Volvo Zabo stadsbus nr. 110 bouwjaar 1973
|
|

BBA 110 Interieur1365 x bekekeninterieur Volvo Zabo stadsbus nr.110 bouwjaar 1973
|
|

BBA 110 Tilburg1351 x bekekenVolvo Zabo stadsbus nr. 110 bouwjaar 1973. Museumbus van de Stichting Veteraan Autobussen.
|
|

BBA 136 's-Hertogenbosch589 x bekeken
|
|

BBA 253 Roosendaal409 x bekeken
|
|

BBA 254 Roosendaal428 x bekeken
|
|

BBA 295 Tilburg386 x bekekenHainje DAF bus 295
|
|

BBA 343 's-Hertogenbosch435 x bekeken
|
|

BBA 353 Achterzijde1322 x bekekenOudste bus van de BBA stamt uit 1947. Hij wordt onderhouden door Werkgroep Brabant.
Merk: Ford Transit 149-59 B
V8 benzinemotor 100 pk
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
Gerestaurreerd 1985-1988.
|
|

BBA 353 Dashboard1537 x bekeken
|
|

BBA 353 Interieur1198 x bekekenNooduitgang van bus 353
|
|

BBA 353 Interieur1537 x bekekeninterieur bus 353 Ford Transit 149-59 B Karrosserie Jongerius bouwjaar 1947.
V 8 benzinemotor 100 pk
Gerestaurreerd 1985 - 1988
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
|
|

BBA 353 Interieur1205 x bekekeninterieur bus 353 bouwjaar 1947.
Let op de orginele brandblusser en verbandtrommel rechts voor in de hoek.
|
|

BBA 353 Interieur1237 x bekekeninterieur bus 353
|
|

BBA 353 Interieur1196 x bekekeninterieur bus 353 Ford Transit 149-59B bouwjaar 1947.
|
|

BBA 353 Tilburg1364 x bekekenOudste antieke bus van BBA Tilburg stamt uit 1947. Wordt onderhouden door Werkgroep Brabant.
Ford Transit 149-59B B V8 benzinemotor 100 pk.
Gerestaurreerd in 1985-1988.
28 zitplaatsen en 13 staanplaatsen.
|
|

BBA 425 Dashboard1007 x bekeken
|
|

BBA 493 (ESO 4730) Breda398 x bekeken
|
|

BBA 496 Achterzijde337 x bekeken
|
|

BBA 496 Tilburg453 x bekeken
|
|

BBA 809 Breda584 x bekeken
|
|

BKV MFW-508 (ex Veolia 253) Budapest333 x bekeken
|
|

Breng 5215 Arnhem1031 x bekeken
|
|

Buspunkt CUX HP 550 (MeinFernbus FlixBus) Parijs464 x bekeken
|
|

Camello-bus B015-953 Matanzas445 x bekekenGetrokken door een International-truck rijdt hier een zogenaamde Camello, opleggerbus of Kameelbus van Matanzas naar Colón. Het is het resultaat van een plan van de overheid om meer capaciteit te bieden op buslijnen eind jaren 80. Inmiddels rijden er nog maar enkelen op het eiland.
|
|

Camello-bus Holguin664 x bekekenEen soort van Camello-bus met een gedeelte van een oude MB200 onderweg van Holguin naar de luchthaven van Holguin.
|
|

Classic Bus BE-50-22 (ex ?) Achterzijde557 x bekeken
|
|

Connexxion 0215 Arnhem550 x bekeken
|
|

Connexxion 1203 Amsterdam1757 x bekeken
|
|

Connexxion 1210 Amsterdam1339 x bekekenvoordat de bus in GVB kleuren GVB 12010 werd
|
|

Connexxion 1297 Filmpje1234 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Heerenveen718 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden719 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden838 x bekeken
|
|

Connexxion 3157 (ex BBA 905 exex MTI 02-26) Leeuwarden1117 x bekeken
|
|

Connexxion 5215 Arnhem416 x bekeken
|
|

Connexxion 5215 Arnhem438 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Dashboard1360 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Dashboard1179 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Haarlem759 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1364 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1192 x bekeken
|
|

Connexxion 9300 Interieur1207 x bekeken
|
|

Connexxion 9302 Schiphol905 x bekeken
|
|

Connexxion 9304 Amsterdam742 x bekeken
|
|

Connexxion 9305 Haarlem717 x bekeken
|
|

Connexxion 9309 Haarlem857 x bekeken
|
|

Connexxion 9310 Haarlem765 x bekeken
|
|

Connexxion 9310 Haarlem760 x bekeken
|
|

Connexxion 9314 Schiphol707 x bekeken
|
|

Connexxion 9315 Haarlem704 x bekeken
|
|

Connexxion 9317 Schiphol769 x bekeken
|
|

Connexxion 9321 Ouderkerk aan de Amstel539 x bekeken
|
|

Connexxion 9322 Schiphol755 x bekeken
|
|

Connexxion 9323 Schiphol771 x bekeken
|
|

Connexxion 9328 Haarlem702 x bekeken
|
|

Connexxion 9328 Haarlem607 x bekeken
|
|

Connexxion 9329 Hoofddorp720 x bekeken
|
|

Connexxion 9331 Uithoorn1212 x bekeken
|
|

Connexxion 9337 Haarlem889 x bekeken
|
|

Connexxion 9338 Uithoorn1572 x bekeken
|
|

Cooperativa Interurbana Andorrana J1014 Achterzijde359 x bekeken
|
|

DAF engine Solaris Urbino 12 W13 #A0251007 x bekeken
|
|

De strippenkaart afgeschaft? Helemaal niet!1209 x bekeken3 november 2011 is landelijk de strippenkaart afgeschaft. Iedereen reist nu met de OV-chipkaart of losse kaartjes van de vervoerder. Niet dus. In de bussen van de concessie Zeeland van Connexxion in Oude Tonge trof ik op 26 december 2011, dus bijna twee maanden na de afschaffing van de strippenkaart nog 2, 3 en 8 strippenkaarten aan. Volgens de chauffeur zijn de strippenkaarten in Zeeland nog in gebruik tot tenminste eind 2011. Erg apart dus dat hier de strippenkaart nog gewoon te koop is terwijl het NVB is afgeschaft.
|
|

DETO 794 Neede539 x bekekenNu Syntus 7
|
|

DETO 794 Neede443 x bekekenNu Syntus 7
|
|

Dijk Smilde RB-28-98 Hoogezand1395 x bekeken
|
|

Drenthe Tours 49 (ex BBA 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Assen631 x bekeken
|
|

Drenthe Tours 49 (ex Veolia 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Assen837 x bekeken
|
|

Drenthe Tours BR-RB-85 (ex BBA 5398 exex D-Huther & Junkes 64) Wezep698 x bekeken
|
|

DVM 4000 Coevorden728 x bekekenAls proefbus onderweg bij DVM.
|
|

East London 17883 London415 x bekeken
|
|

GADO 2751 Nieuwkoop1758 x bekeken
|
|

GEVU 026 Utrecht1545 x bekeken
|
|

GEVU 027 & GVB 301 & 590 Maarssen850 x bekeken
|
|

GEVU 027 & GVB 301 Utrecht1092 x bekeken
|
|

GEVU 027 Dashboard1444 x bekeken
|
|

GEVU 027 De Meern1489 x bekekenEen "Worldmaster" in aanbouw bij Verheul in Waddinxveen.
Bus 27 maakte deel uit van een serie van 15 bussen van het type Worldmaster, van de toen bekende "Leyland" fabrieken. Ze zijn destijds aangeschaft vanwege de toen grote capaciteit (80 personen). De bussen waren van uiterst goede kwaliteit waardoor sommige het 20 jaar uithielden bij het Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht. Nadat de bussen waren afgevoerd, gingen 8 bussen naar Safaripark de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Daar zouden deze bussen jarenlang rondritten maken tussen de wilde dieren in het park. Nadat twee bussen terugkeerden uit Hilvarenbeek, werd nummer 31 gekozen als toekomstige museumbus en de 27 als onderdelenleverancier. Echter de 27 was in een technisch betere staat waardoor ze stuivertje wisselden. Eind jaren tachtig was de 27 gerestaureerd. (tekst: bus27.nl)
|
|

GEVU 027 Interieur1034 x bekeken
|
|

GEVU 027 Maarssen538 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht1953 x bekekenBus 27 maakte deel uit van een serie van 15 bussen van het type Worldmaster, van de toen bekende "Leyland" fabrieken. Ze zijn destijds aangeschaft vanwege de toen grote capaciteit (80 personen). De bussen waren van uiterst goede kwaliteit waardoor sommige het 20 jaar uithielden bij het Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht. Nadat de bussen waren afgevoerd, gingen 8 bussen naar Safaripark de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Bus 27 werd later museumbus (bron bus27.nl)
|
|

GEVU 027 Utrecht1171 x bekekenDe GEVU 27 aan de Europalaan in Utrecht.
|
|

GEVU 027 Utrecht453 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht412 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht625 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht484 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht450 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht807 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht681 x bekeken
|
|

GEVU 027 Utrecht612 x bekeken
|
|

GEVU 037 Utrecht1553 x bekekenWorldmaster 37 staat op Utrecht CS op de vertrektijd te wachten als lijn 14 richting industrieterrein Lage Weide. Rechts op de foto is een oprit naar het taxiplatform te zien. Deze oprit verdween met de komst van de sneltram naar Nieuwegein in de jaren 80.
|
|
211 bestanden op 3 pagina(s) |
1 |
|