Zoekresultaten - "solo" |

Arriva 6061 Neede924 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo680 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen712 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem987 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede877 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk934 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk524 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk645 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1166 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1267 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1266 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht940 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1043 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1029 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht987 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht684 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1139 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht652 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht640 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1407 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1152 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht751 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1099 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor660 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede721 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor908 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede695 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede900 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor853 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor887 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1434 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1033 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1192 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede535 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1327 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1587 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1020 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede749 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1094 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk913 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen778 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk768 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede678 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk714 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk624 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk704 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur929 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1090 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk610 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn697 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk723 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn562 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk637 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk673 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk498 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1020 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk689 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk555 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn541 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk651 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede674 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn681 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk720 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk666 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk689 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk711 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk628 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk590 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk566 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk638 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede482 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn595 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn563 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk609 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn597 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort437 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn561 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn618 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede512 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn591 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn531 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn824 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn597 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn799 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn541 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort481 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn698 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn675 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede964 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1014 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1624 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1069 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
92 bestanden op 1 pagina(s) |
|