Zoekresultaten - "solo"
Arriva_6061.JPG
Arriva 6061 Neede773 x bekeken
6061_bxxb08.jpg
Arriva 6061 Ruurlo562 x bekeken
6062_BX-XB-09.jpg
Arriva 6062 Zutphen588 x bekeken
6063_bx-xb-10.jpg
Arriva 6063 Doetinchem850 x bekeken
Arriva_6064.JPG
Arriva 6064 Neede745 x bekeken
BBA_4601.JPG
BBA 4601 Harderwijk741 x bekeken
BBA_4601_Harderwijk_Stationsplein_20070607.JPG
BBA 4601 Harderwijk384 x bekeken
BBA_4601_Harderwijk_Westeinde_20070607.JPG
BBA 4601 Harderwijk513 x bekeken
BBA_4602.JPG
BBA 4602 Harderwijk952 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.3 commentaren
20140208_164431.jpg
Qbuzz 1039 Dashboard1125 x bekeken
20140208_164412.jpg
Qbuzz 1039 Interieur1103 x bekeken
49-BBP-2.JPG
Qbuzz 1039 Utrecht817 x bekeken
69-BBP-2.jpg
Qbuzz 1039 Utrecht914 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
69-BBP-2.JPG
Qbuzz 1039 Utrecht891 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
20140208_164333.jpg
Qbuzz 1039 Utrecht866 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
4142_IMG_6459.jpg
Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht556 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
4301_54-BDJ-9.JPG
Qbuzz 4301 Utrecht1014 x bekeken
4301_54bdj9.jpg
Qbuzz 4301 Utrecht535 x bekeken
4301_uccsss.jpg
Qbuzz 4301 Utrecht513 x bekeken
4302_4178_4147_4156_4204.JPG
Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1215 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
1554532_10201643528946398_380294823_n.jpg
Qbuzz 4302 Utrecht1023 x bekeken
IMG_3553d.jpg
Qbuzz 4302 Utrecht621 x bekeken
4303.jpg
Qbuzz 4303 Utrecht 963 x bekeken
Syntus_3306.JPG
Syntus 3306 Goor528 x bekeken
Syntus_3307_2.JPG
Syntus 3307 Enschede585 x bekeken
Syntus%203308.jpg
Syntus 3308 (ex 5308) Goor770 x bekeken
Syntus_3309_2.jpg
Syntus 3309 (ex 5309) Enschede557 x bekeken
Syntus_3309.JPG
Syntus 3309 (ex 5309) Neede754 x bekeken
Syntus%203310.jpg
Syntus 3310 (ex 5310) Goor716 x bekeken
Syntus%203311.jpg
Syntus 3311 (ex 5311) Goor734 x bekeken
Syntus_3312.JPG
Syntus 3312 Goor1294 x bekeken
5306_Achterzijde_BX-VZ-82.JPG
Syntus 5306 Achterzijde876 x bekeken
5306_BX-VZ-82_Dashboard.JPG
Syntus 5306 Dashboard1024 x bekeken
Syntus_5306_1.JPG
Syntus 5306 Ede387 x bekeken
5306_BX-VZ-82_(2).JPG
Syntus 5306 Harderwijk1079 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
2 commentaren
5306_BX-VZ-82.JPG
Syntus 5306 Interieur1431 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
Syntus_5306_2.jpg
Syntus 5306 Neede856 x bekeken
Syntus_5306_3.JPG
Syntus 5306 Neede610 x bekeken
5307_BX-VZ-832.JPG
Syntus 5307 Harderwijk861 x bekeken2 commentaren
5307_BX-VZ-83.JPG
Syntus 5307 Harderwijk723 x bekeken1 commentaren
Syntus_5307_2.JPG
Syntus 5307 Zutphen641 x bekeken
5308_BX-VZ-84.JPG
Syntus 5308 Harderwijk622 x bekeken
Syntus_5308_2.JPG
Syntus 5308 Neede533 x bekeken
5309_BX-VZ-85.JPG
Syntus 5309 Harderwijk572 x bekeken
5309_BX-VZ-85_(2).JPG
Syntus 5309 Harderwijk469 x bekeken
5309__(2).JPG
Syntus 5309 Harderwijk555 x bekeken
5309_2.JPG
Syntus 5309 Interieur759 x bekeken
5309_.JPG
Syntus 5309 Interieur930 x bekeken
Syntus_5309.JPG
Syntus 5309 Nijkerk460 x bekeken
Syntus_5310.JPG
Syntus 5310 Apeldoorn550 x bekeken
5310_BX-VZ-86.JPG
Syntus 5310 Harderwijk582 x bekeken
Syntus_5311.JPG
Syntus 5311 Apeldoorn417 x bekeken
5311_BX-VZ-87.JPG
Syntus 5311 Harderwijk489 x bekeken
5312_BX-VZ-88.JPG
Syntus 5312 Harderwijk521 x bekeken
Syntus_5312.JPG
Syntus 5312 Harderwijk350 x bekeken
Syntus_5313.JPG
Syntus 5313 Harderwijk862 x bekeken
5314_BX-VZ-90.JPG
Syntus 5314 Harderwijk546 x bekeken
Syntus_5314.JPG
Syntus 5314 Nijkerk416 x bekeken
Syntus_5315.JPG
Syntus 5315 Apeldoorn390 x bekeken
5316_BX-VZ-92.JPG
Syntus 5316 Harderwijk512 x bekeken
Syntus_5316.JPG
Syntus 5316 Neede525 x bekeken
Syntus_5317.JPG
Syntus 5317 Apeldoorn542 x bekeken
5317_BX-VZ-93.JPG
Syntus 5317 Harderwijk585 x bekeken
5318_BX-VZ-94.JPG
Syntus 5318 Harderwijk519 x bekeken
Syntus_5318.JPG
Syntus 5318 Nijkerk550 x bekeken
5319_BX-VZ-95.JPG
Syntus 5319 Harderwijk554 x bekeken
5319_BX-VZ-95_(2).JPG
Syntus 5319 Harderwijk486 x bekeken
5319_BX-VZ-95_3.JPG
Syntus 5319 Harderwijk430 x bekeken
Syntus_5319.JPG
Syntus 5319 Harderwijk417 x bekeken
5320_BX-VZ-96.JPG
Syntus 5320 Harderwijk485 x bekeken
Syntus_5320.JPG
Syntus 5320 Neede335 x bekeken
Syntus_5321.JPG
Syntus 5321 Apeldoorn454 x bekeken
Syntus_5322.JPG
Syntus 5322 Apeldoorn412 x bekeken
Syntus_5323.JPG
Syntus 5323 Harderwijk455 x bekeken
Syntus_5324.JPG
Syntus 5324 Apeldoorn444 x bekeken
IMG_4706.JPG
Syntus 5325 Amersfoort289 x bekeken
Syntus_5351.JPG
Syntus 5351 Apeldoorn412 x bekeken
P1020101.jpg
Syntus 5351 Apeldoorn466 x bekeken
Syntus_5351~0.JPG
Syntus 5351 Neede371 x bekeken
P1020093.jpg
Syntus 5352 Apeldoorn439 x bekeken
5352_BX-XB-04.JPG
Syntus 5352 Apeldoorn387 x bekeken
5353_BX-XB-05.jpg
Syntus 5353 Apeldoorn667 x bekeken
Syntus_5353.JPG
Syntus 5353 Apeldoorn436 x bekeken
5354_BX-XB-06.jpg
Syntus 5354 Apeldoorn647 x bekeken
Syntus_5354.JPG
Syntus 5354 Apeldoorn393 x bekeken
IMG_4612.JPG
Syntus 5355 Amersfoort317 x bekeken
Syntus_5355.JPG
Syntus 5355 Apeldoorn544 x bekeken
5355_BX-XB-07.JPG
Syntus 5355 Apeldoorn524 x bekeken
Syntus_Demo1.JPG
Syntus 69-BBP-2 Neede819 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
IMG_5737.jpg
Veolia 4601 Dashboard870 x bekeken
4601.jpg
Veolia 4601 Interieur1460 x bekeken
4602_BR-VN-98.JPG
Veolia 4602 Harderwijk936 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
92 bestanden op 1 pagina(s)

Kies een taal:
Top  
Contact - FAQ - © 2006-2021 Busfoto.nl - Alle afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd - Privacy & cookiebeleid