Zoekresultaten - "solo"
Arriva_6061.JPG
Arriva 6061 Neede712 x bekeken
6061_bxxb08.jpg
Arriva 6061 Ruurlo514 x bekeken
6062_BX-XB-09.jpg
Arriva 6062 Zutphen541 x bekeken
6063_bx-xb-10.jpg
Arriva 6063 Doetinchem793 x bekeken
Arriva_6064.JPG
Arriva 6064 Neede694 x bekeken
BBA_4601.JPG
BBA 4601 Harderwijk690 x bekeken
BBA_4601_Harderwijk_Stationsplein_20070607.JPG
BBA 4601 Harderwijk341 x bekeken
BBA_4601_Harderwijk_Westeinde_20070607.JPG
BBA 4601 Harderwijk473 x bekeken
BBA_4602.JPG
BBA 4602 Harderwijk890 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.3 commentaren
20140208_164431.jpg
Qbuzz 1039 Dashboard1066 x bekeken
20140208_164412.jpg
Qbuzz 1039 Interieur1050 x bekeken
49-BBP-2.JPG
Qbuzz 1039 Utrecht772 x bekeken
69-BBP-2.jpg
Qbuzz 1039 Utrecht869 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
69-BBP-2.JPG
Qbuzz 1039 Utrecht849 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
20140208_164333.jpg
Qbuzz 1039 Utrecht826 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
4142_IMG_6459.jpg
Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht507 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
4301_54-BDJ-9.JPG
Qbuzz 4301 Utrecht976 x bekeken
4301_54bdj9.jpg
Qbuzz 4301 Utrecht493 x bekeken
4301_uccsss.jpg
Qbuzz 4301 Utrecht478 x bekeken
4302_4178_4147_4156_4204.JPG
Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1150 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
1554532_10201643528946398_380294823_n.jpg
Qbuzz 4302 Utrecht982 x bekeken
IMG_3553d.jpg
Qbuzz 4302 Utrecht584 x bekeken
4303.jpg
Qbuzz 4303 Utrecht 923 x bekeken
Syntus_3306.JPG
Syntus 3306 Goor481 x bekeken
Syntus_3307_2.JPG
Syntus 3307 Enschede540 x bekeken
Syntus%203308.jpg
Syntus 3308 (ex 5308) Goor725 x bekeken
Syntus_3309_2.jpg
Syntus 3309 (ex 5309) Enschede505 x bekeken
Syntus_3309.JPG
Syntus 3309 (ex 5309) Neede707 x bekeken
Syntus%203310.jpg
Syntus 3310 (ex 5310) Goor666 x bekeken
Syntus%203311.jpg
Syntus 3311 (ex 5311) Goor677 x bekeken
Syntus_3312.JPG
Syntus 3312 Goor1246 x bekeken
5306_Achterzijde_BX-VZ-82.JPG
Syntus 5306 Achterzijde829 x bekeken
5306_BX-VZ-82_Dashboard.JPG
Syntus 5306 Dashboard970 x bekeken
Syntus_5306_1.JPG
Syntus 5306 Ede337 x bekeken
5306_BX-VZ-82_(2).JPG
Syntus 5306 Harderwijk1021 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
2 commentaren
5306_BX-VZ-82.JPG
Syntus 5306 Interieur1373 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
Syntus_5306_2.jpg
Syntus 5306 Neede803 x bekeken
Syntus_5306_3.JPG
Syntus 5306 Neede573 x bekeken
5307_BX-VZ-832.JPG
Syntus 5307 Harderwijk807 x bekeken2 commentaren
5307_BX-VZ-83.JPG
Syntus 5307 Harderwijk675 x bekeken1 commentaren
Syntus_5307_2.JPG
Syntus 5307 Zutphen602 x bekeken
5308_BX-VZ-84.JPG
Syntus 5308 Harderwijk580 x bekeken
Syntus_5308_2.JPG
Syntus 5308 Neede488 x bekeken
5309_BX-VZ-85.JPG
Syntus 5309 Harderwijk529 x bekeken
5309_BX-VZ-85_(2).JPG
Syntus 5309 Harderwijk429 x bekeken
5309__(2).JPG
Syntus 5309 Harderwijk518 x bekeken
5309_2.JPG
Syntus 5309 Interieur702 x bekeken
5309_.JPG
Syntus 5309 Interieur880 x bekeken
Syntus_5309.JPG
Syntus 5309 Nijkerk419 x bekeken
Syntus_5310.JPG
Syntus 5310 Apeldoorn508 x bekeken
5310_BX-VZ-86.JPG
Syntus 5310 Harderwijk542 x bekeken
Syntus_5311.JPG
Syntus 5311 Apeldoorn374 x bekeken
5311_BX-VZ-87.JPG
Syntus 5311 Harderwijk442 x bekeken
5312_BX-VZ-88.JPG
Syntus 5312 Harderwijk481 x bekeken
Syntus_5312.JPG
Syntus 5312 Harderwijk307 x bekeken
Syntus_5313.JPG
Syntus 5313 Harderwijk817 x bekeken
5314_BX-VZ-90.JPG
Syntus 5314 Harderwijk495 x bekeken
Syntus_5314.JPG
Syntus 5314 Nijkerk378 x bekeken
Syntus_5315.JPG
Syntus 5315 Apeldoorn345 x bekeken
5316_BX-VZ-92.JPG
Syntus 5316 Harderwijk468 x bekeken
Syntus_5316.JPG
Syntus 5316 Neede484 x bekeken
Syntus_5317.JPG
Syntus 5317 Apeldoorn503 x bekeken
5317_BX-VZ-93.JPG
Syntus 5317 Harderwijk545 x bekeken
5318_BX-VZ-94.JPG
Syntus 5318 Harderwijk482 x bekeken
Syntus_5318.JPG
Syntus 5318 Nijkerk512 x bekeken
5319_BX-VZ-95.JPG
Syntus 5319 Harderwijk514 x bekeken
5319_BX-VZ-95_(2).JPG
Syntus 5319 Harderwijk438 x bekeken
5319_BX-VZ-95_3.JPG
Syntus 5319 Harderwijk389 x bekeken
Syntus_5319.JPG
Syntus 5319 Harderwijk376 x bekeken
5320_BX-VZ-96.JPG
Syntus 5320 Harderwijk445 x bekeken
Syntus_5320.JPG
Syntus 5320 Neede288 x bekeken
Syntus_5321.JPG
Syntus 5321 Apeldoorn403 x bekeken
Syntus_5322.JPG
Syntus 5322 Apeldoorn361 x bekeken
Syntus_5323.JPG
Syntus 5323 Harderwijk404 x bekeken
Syntus_5324.JPG
Syntus 5324 Apeldoorn395 x bekeken
IMG_4706.JPG
Syntus 5325 Amersfoort244 x bekeken
Syntus_5351.JPG
Syntus 5351 Apeldoorn368 x bekeken
P1020101.jpg
Syntus 5351 Apeldoorn419 x bekeken
Syntus_5351~0.JPG
Syntus 5351 Neede323 x bekeken
P1020093.jpg
Syntus 5352 Apeldoorn383 x bekeken
5352_BX-XB-04.JPG
Syntus 5352 Apeldoorn347 x bekeken
5353_BX-XB-05.jpg
Syntus 5353 Apeldoorn621 x bekeken
Syntus_5353.JPG
Syntus 5353 Apeldoorn397 x bekeken
5354_BX-XB-06.jpg
Syntus 5354 Apeldoorn606 x bekeken
Syntus_5354.JPG
Syntus 5354 Apeldoorn348 x bekeken
IMG_4612.JPG
Syntus 5355 Amersfoort265 x bekeken
Syntus_5355.JPG
Syntus 5355 Apeldoorn504 x bekeken
5355_BX-XB-07.JPG
Syntus 5355 Apeldoorn485 x bekeken
Syntus_Demo1.JPG
Syntus 69-BBP-2 Neede780 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
IMG_5737.jpg
Veolia 4601 Dashboard817 x bekeken
4601.jpg
Veolia 4601 Interieur1400 x bekeken
4602_BR-VN-98.JPG
Veolia 4602 Harderwijk892 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
92 bestanden op 1 pagina(s)

Kies een taal:
Top  
Contact - FAQ - © 2006-2021 Busfoto.nl - Alle afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd - Privacy & cookiebeleid