| Zoekresultaten - "solo" |

Arriva 6061 Neede973 x bekeken
|
|

Arriva 6061 Ruurlo713 x bekeken
|
|

Arriva 6062 Zutphen747 x bekeken
|
|

Arriva 6063 Doetinchem1026 x bekeken
|
|

Arriva 6064 Neede907 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk967 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk557 x bekeken
|
|

BBA 4601 Harderwijk680 x bekeken
|
|

BBA 4602 Harderwijk1206 x bekeken1 van de 2 Optare bussen die de BBA in Harderwijk gebruikt op de stadsdienst.
|
|

Qbuzz 1039 Dashboard1331 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Interieur1325 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht986 x bekeken
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1094 x bekekenTot de komst van de volledige vloot elektrische Optares rijdt onder meer dit dieselbusje op lijn 2. Zonder reisinformtie aan buiten- en binnenkant en OV-chipkaartapparatuur.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1077 x bekekenDit tijdelijke wagentje van Qbuzz is inmiddels voorzien van een werkend bestemmingsdisplay.
|
|

Qbuzz 1039 Utrecht1035 x bekekenDe (inmiddels meer dan) tijdelijke dieseloptare op het busperron van lijn 2 op Utrecht Centraal. Voor de bus is de oplaadinstallatie te zien waarmee de elektrische busjes 4301-4303 constant opgeladen zouden moeten worden.
|
|

Qbuzz 4301 & 4142 Utrecht737 x bekekenTussen 2016 en 2018 was op het Jaarbeursplein een tijdelijk busstation in gebruik voor enkele buslijnen. Hier staat Optare 4301 op te laden voor een volgend rondje lijn 2.
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht1186 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht703 x bekeken
|
|

Qbuzz 4301 Utrecht697 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 & 4147 & 4204 & Connexxion 4178 & 4156 Utrecht1493 x bekekenEen bijzonder beeld op de Qbuzz-stalling aan de Europalaan. Door de Tour de France konden veel Connexxion-buslijnen niet naar de stad komen. Enkele lijnen richting het Westen des lands keerden en bufferden bij uitzondering op de Qbuzz-stalling.
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht1197 x bekeken
|
|

Qbuzz 4302 Utrecht803 x bekeken
|
|

Qbuzz 4303 Utrecht 1173 x bekeken
|
|

Syntus 3306 Goor694 x bekeken
|
|

Syntus 3307 Enschede753 x bekeken
|
|

Syntus 3308 (ex 5308) Goor945 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Enschede737 x bekeken
|
|

Syntus 3309 (ex 5309) Neede934 x bekeken
|
|

Syntus 3310 (ex 5310) Goor887 x bekeken
|
|

Syntus 3311 (ex 5311) Goor923 x bekeken
|
|

Syntus 3312 Goor1466 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Achterzijde1085 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Dashboard1255 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Ede584 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Harderwijk1392 x bekekenDe 5306 van Syntus, een nieuwe Optare Solo. Deze wagens worden ingezet op de minder drukke lijnen door de Veluwe. Hoewel de wagens een lagere capaciteit hebben ten opzichte van een 12-meter bus maar daarentegen wel een reguliere (duurdere) OV-buschauffeur nodig hebben, biedt dit bustype ook voordelen. De aanschafprijs ligt ongeveer 60.000 euro lager dan die van een Ambassador. Daarnaast ligt het brandstofverbruik lager door een verminderd gewicht. Tevens is de kans op schadegevallen door een verminderde lengte kleiner, hoewel de bus even breed is als een reguliere OV-bus.
|
|

Syntus 5306 Interieur1639 x bekekenInterieur van de Optare Solo-bussen voor de streekdienst op de Veluwe. Doordat de voorste as zich voor de deur bevindt ontstaat er een redelijk grote vlakke ruimte. Nadeel van deze bussen is dat de stahoogte in het verhoogde deel niet meer is dan 1,85 meter, waardoor een deel van de reizigers (waaronder ondergetekende) hier niet kan staan. Het wordt hierdoor iets lastiger om spitsdrukte op te vangen.
|
|

Syntus 5306 Neede1066 x bekeken
|
|

Syntus 5306 Neede797 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk1161 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Harderwijk969 x bekeken
|
|

Syntus 5307 Zutphen823 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Harderwijk812 x bekeken
|
|

Syntus 5308 Neede722 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk761 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk671 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Harderwijk752 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur980 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Interieur1149 x bekeken
|
|

Syntus 5309 Nijkerk650 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Apeldoorn741 x bekeken
|
|

Syntus 5310 Harderwijk765 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Apeldoorn609 x bekeken
|
|

Syntus 5311 Harderwijk687 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk718 x bekeken
|
|

Syntus 5312 Harderwijk550 x bekeken
|
|

Syntus 5313 Harderwijk1065 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Harderwijk729 x bekeken
|
|

Syntus 5314 Nijkerk597 x bekeken
|
|

Syntus 5315 Apeldoorn596 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Harderwijk697 x bekeken
|
|

Syntus 5316 Neede718 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Apeldoorn733 x bekeken
|
|

Syntus 5317 Harderwijk764 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Harderwijk715 x bekeken
|
|

Syntus 5318 Nijkerk736 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk754 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk673 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk629 x bekeken
|
|

Syntus 5319 Harderwijk616 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Harderwijk685 x bekeken
|
|

Syntus 5320 Neede524 x bekeken
|
|

Syntus 5321 Apeldoorn645 x bekeken
|
|

Syntus 5322 Apeldoorn600 x bekeken
|
|

Syntus 5323 Harderwijk658 x bekeken
|
|

Syntus 5324 Apeldoorn643 x bekeken
|
|

Syntus 5325 Amersfoort482 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn602 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Apeldoorn665 x bekeken
|
|

Syntus 5351 Neede554 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn642 x bekeken
|
|

Syntus 5352 Apeldoorn574 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn874 x bekeken
|
|

Syntus 5353 Apeldoorn640 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn844 x bekeken
|
|

Syntus 5354 Apeldoorn586 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Amersfoort531 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn743 x bekeken
|
|

Syntus 5355 Apeldoorn725 x bekeken
|
|

Syntus 69-BBP-2 Neede990 x bekekenDeze Optare Solo SR met vernieuwd ontwerp was in maart 2013 als demo bij Syntus.
|
|

Veolia 4601 Dashboard1072 x bekeken
|
|

Veolia 4601 Interieur1682 x bekeken
|
|

Veolia 4602 Harderwijk1115 x bekekenHarderwijk kende voor de grote serie Syntus-Optares al een tweetal Solos die dienst deden op stadslijnen van deze voormalige Universiteitsstad.
|
|
| 92 bestanden op 1 pagina(s) |
|